آرشیو خبر کد خبر: 14033     

کتاب «رسانه های نو و مدیریت رسانه» منتشر شد

مهر
محمود اسعدی از چاپ کتاب «رسانه های نو و مدیریت رسانه» خبر داد.
تاریخ انتشار :۱۳۹۶ شنبه ۲۹ مهر ساعت 10:27

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، محمود اسعدی از دست اندرکاران برگزاری همایش مدیریت رسانه گفت: به تازگی و در آستانه برگزاری چهارمین دوره همایش بین‌المللی مدیریت رسانه کتاب «رسانه های نو و مدیریت رسانه» به چاپ رسیده که برگزیده مقالات سومین دوره این همایش است.

وی افزود: پیش از این کتاب و در خلال برگزاری سه دوره گذشته این همایش، کتاب های «مدیریت رسانه و مخاطب فعال»، «چشم انداز مدیریت رسانه در ایران» و «مدیریت رسانه و سواد رسانه ای» را با همین رویه به چاپ رساندیم و حالا نوبت به کتاب چهارم مرتبط با این همایش رسیده است.

این استاد مدیریت ارتباطات گفت: در بررسی مقالات سومین دوره، تعدادی از مقالات را جدا کرده و به عنوان برگزیده در این کتاب، گردآوری کردم که در نهایت تحت عنوان «رسانه های نو و مدیریت رسانه» در قالب ۴۶۰ صفحه به چاپ رسیده است.

اسعدی گفت: این کتاب به تازگی توسط انتشارات جهان فرهنگ چاپ شده و چهارمین دوره همایش مذکور هم روز ۸ آبان در تهران برگزار می شود.

 

فایل ها / برچسب ها برچسب ها برچسب هامحمود اسعدی , همایش رسانه , کتاب رسانه ,



نام :  
پست الکترونیکی :    
نظر شما :  
کد امنیتی: