آرشیو خبر کد خبر: 11761     

های‌وب

«های‌وب» در مسیر توسعه خویش همواره تلاش می نماید تا با ارائه سرویس‌های جامع مخابراتی رضایت مشتریان خویش را جلب نماید.
تاریخ انتشار :۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور ساعت 13:38

شماره تماس : 1565

www.hiweb.ir

 

های‌وب در یک نگاه


شرکت داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز بـه کار نموده است. در سال ۱۳۸۸ مالکیت این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و نام تجاری «های‌وب» را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور معرفی نمود. در طی دوره فعالیت جدید، این شرکت توانست به‌سرعت در بازار رقـابتی خدمات دستـرسی به دیتـا و اینترنت رشد نماید، به‌نحوی‌که با ارائه سرویس در بیش از ۴۵۰ شهر در پایان سال ۱۳۹۳ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب گردید.
«های‌وب» در مسیر توسعه خویش همواره تلاش نموده است تا با ارائه سرویس‌های جامع مخابراتی رضایت مشتریان خویش را جلب نماید، ازجمله این فعالیت‌ها اخذ پروانه رادیو ترانک عمومی کشور در سال ۱۳۹۳ بوده است که امکان ارائه سرویس‌های متنوع سازمانی را فراهم می‌آورد. در ادامه این سیاست «های‌وب» در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد. همچنین این شرکت با پشتوانه توان فنی و بیش از ۵۵۰ نیروی انسانی حرفه‌ای خویش توانست بزرگ‌ترین قرارداد شبکه ارتباطی کشور برای ارائه اینترنت پرسرعت به بیش از بیست‌وپنج هزار روستا در سرتاسر کشور را از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت ۱۰ سال به‌صورت انحصاری اخذ کند.
این شرکت امیدوار است تا در مسیر تعالی خویش به ارزش‌های سازمانی خود (مشتری مداری و نوآوری) متعهد بماند و می‌کوشد تا در تمام کشور به مشتریان خود خدماتی ارزنده و نوآورانه ارائه نماید. کیفیت و تنوع خدمات عرضه‌شده در سال‌های گذشته گواهی بر این تلاش «های‌وب» است.

 

تعهدات


مشتری مداری

 داوری نهایی در مورد کیفیت محصولات و خدمات با مشتری است. ایجاد وفاداری در مشتری و حفظ آن و بدست آوردن سهم بازار، در بهترین شکل ممکن از طریق توجه جدی به نیاز های مشتریان فعلی و بالقوه امکان پذیر است.

رهبری و ثبات در مقاصد

رفتار رهبران سازمان ایجاد کننده شفافیت و ثبات در مقاصد سازمان است و محیطی را فراهم می سازد که در آن سازمان و کارکنان می توانند به سر آمدی دست یابند.

مدیریت بر اساس فرآیندها و واقعیات

یک سازمان هنگامی موثر تر عمل می کند که تمامی فعالیت های مرتبط با هم د رآن درک شده و به طور نظام مند مدیریت شوند و تصمیمات مرتبط با عملیات جاری سازمان و بهبود های طرح ریزی شده بر اساس اطلاعات قابل اعتمادی که در بر گیرنده برداشتهای ذینفعان است، اتخاذ شوند.

مشارکت و توسعه کارکنان

تمامی توان بالقوه کارکنان سازمان وقتی به درستی بکار گرفته خواهد شد که یک سری ارزشهای مشترک و فرهنگ اعتماد متقابل و توانمند سازی در سازمان حاکم باشد.

یادگیری، نوآور ی و بهبود مداوم

عملکرد سازمان هنگامی به بیشترین میزان خود خواهد رسید که مبتنی بر مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن آن همراه با فرهنگ یادگیری، نوآوری و بهبود مداوم باشد.

توسعه شراکت ها

 یک سازمان هنگامی موثر تر کار خواهد کرد که یک رابطه ی سودمند متقابل با شرکای تجاری خود بر اساس اعتماد، مشارکت دانش و یکپارچگی داشته باشد.

مسئولیت های اجتماعی

منافع بلند مدت سازمان و کارکنان آن هنگامی تامین خواهد شد که رویکرد های اخلاقی رعایت شده و سازمان فراتر از انتظارات و مقررات جامعه عمل نماید.

 

ماموریت، چشم انداز و ارزشهای سازمانی


ماموریت

"های وب" می کوشد در سراسر ایران، به مشتریان خود اعم از سازمان ها، موسسات، شرکت ها و عموم افراد، با اتکا به توانمندی، دانش و پشتکار کارکنان شایسته خود، خدماتی ارزنده، نوآورانه و با بهترین کیفیت در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات مبتنی بر وب ارائه دهد. بی شک در راه سختی که انتخاب کرده است، رضایت مندی مشتریان و کارکنان، مهمترین ارزش زیربنایی است که "های وب" بر آن تکیه کرده است.

چشم انداز

  • کسب جایگاه نخست بازار
  • ارائه دهنده خدمات Hosting و Collocation به معتبرترین وبسایت های خارجی و داخلی
  • معتبرترین شرکت ایرانی در ارائه ی راهکارهای مشاوره ای IT
  • بالاترین پوشش دهنده ی خدمات پهنای باند در اماکن شهری کشور

ارزشها

  • صمیمیت با مشتریان
  • متعهد بودن در قبال کارکنان
  • نوآوری
  • مسئولیت پذیری در قبال جامعه
  • حفاظت از محیط زیست

 

 

شماره تماس : 1565

www.hiweb.ir

 

فایل ها / برچسب ها برچسب ها برچسب هاهای وب , باغ پرندگان تهران ,



نام :  
پست الکترونیکی :    
نظر شما :  
کد امنیتی: