آرشیو خبر کد خبر: 15504     

راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ در تهران

تهران رسانه
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ به منظور استقرار میز خدمت الکترونیک خبر داد.
تاریخ انتشار :۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۳ دي ساعت 22:34

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، به نقل از تهران رسانه ؛ راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۱ یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت، به منظور استقرار میز خدمت الکترونیک بوده است.

از جمله اهداف این سامانه، گسترش و بهینه سازی طرح تکریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی مناسب و کاهش سردرگرمی متقاضیان دریافت خدمات، جلوگیری از وقوع تخلفات یا خطا‌های اداری احتمالی، کاهش تردد شهروندان در سطح شهر و صرفه جویی هرچه بیش‌تر در مصرف سوخت، کمک به کاهش آلودگی هوا در کلان شهر تهران، مصرف کم‌تر کاغذ و سایر اقلام اداری، حفظ محیط زیست، شناسایی و حذف چرخه‌های معیوب کاری و افزایش قابل توجه کیفیت ارائه خدمات به مشترکان و متقاضیان دریافت خدمات می‌باشد.

در همین راستا، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف آشنایی شهروندان با سامانه مزبور و تنوع و چگونگی دریافت خدمات غیرحضوری، نسبت به توزیع حجم قابل توجهی بروشورو پوستر و همچنین نصب بنر‌های محیطی در سطح مناطق ۲۲ گانه شرکت و بیش از چهارصد سازمان ستادی و خدمات رسان کلان شهر تهران اقدام کرده و انتظار می‌رود این اقدام، گامی موثر به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر و جلب رضایت مشترکان باشد.

 

فایل ها / برچسب ها برچسب ها برچسب هابرق تهران ,



نام :  
پست الکترونیکی :    
نظر شما :  
کد امنیتی: